Dag 3. Det här har jag med mig på tävling

Alltså förutom sadel, träns, schabrak och allt sånt nödvändigt så har jag med mig detta nedanför som är lite övriga grejer som inte alltid är självklart, ALLT jag har med mig hittar ni här
 
Vanliga kläder - dvs jeans och någon skön tröja
Mat - Brukar oftast ha med mig frukost som jag äter i bilen, försöker även ha med mig vatten eller nån dricka så slipper man köpa det på tävlingsplatsen
Hörlurar & laddare - Har bärbar laddare till telefonen så man kan ladda mellan klasserna och sen har jag hörlurar till framridning.
Smörjgrejer - Gillar att smöra all min utrustning utom sadel mellan klasserna om det hinns med, vet inte varför men det känns så mycket bättre att hoppa upp med glänsande utrusning
 
Alltså jag vet inte riktigt mer vad man ska säga här, jag har ju alltid allt nöjdvändigt med mig, jaja, här var lite extra grejer jag brukar vilja ha med på tävling!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback