Måndag

Idag har jag varit i skolan och sen hade jag teori på Veda med min nybörjargrupp som jag inte haft teori med på flera veckor då den krockat med körkortsteorin och london resan. Lyckan när barnen skriker "CARROOO du är tillbaka!!!" när de såg mig, hahaha sötungar! 
Idag har vi tittat på hästarnas foder, både grovfoder och kraftfoder och de har fått smaka på lite. Betfor var som vanligt godast tyckte dem men några älskade havre? Haha!
Efter teorin åkte jag hem, åt middag och duschade och sen åkte jag och mamma ut och övningskörde en stund.
 
Nu ikväll har jag gjort lite nytta faktiskt på hemsidan och ska städa lite på mitt rum måste jag... Imorgon är jag ledig så då ska jag passa på att få ordning och tvätta. Ska rida Salza också men det blir nog på em/kväll när mamma är hemma och kan köra ut mig. Går knappt några bussar ju och dem som gör det tar en timma att åka ist för knappt 20 min...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback