1 år

Idag är det faktiskt ett helt år sen jag blev medryttare på Salza. Tiden går fort!! Bjuder på massa bilder från dag 1 till idag! Det har hänt en del tycker jag sen dess!
Första gången jag satt på Salza, mars 2015

En av alla miljarder öronbilder

April 2015, på nedre bilden ser hon ju ut som en helt annan häst...

Juni, galopp på fältet

Rider på banan dagen innan vår första tävling

Haha direkt efter vår första start tillsammans Augusti 2015, LA3 på 62% som vi blev placerade på, helt sjukt egentligen haha. Vill knappt kolla på videon från den ritten, så illa är det haha...

Vår andra tävling tillsammans, LB3 på Lotteräng. 66% och 3:a!
Salza tyckte det gick segt på ärevarvet, vilket det gjorde eftersom alla(utom Salza som hoppade runt) skrittade halva varvet...

Vår tredje tävling. I ösregn på Högvreten i början på september. LB2 och LB3, båda på 66%. En fjärde och en andra placering fick vi!

Helt ensamma i ridhuset en kväll efter ridpass, det är verkligen mysigt haha!

Tävling på Skånsta. LB3 63%. Urusel ritt verkligen! Salza körde sitt tåg typ och jag åkte med. Verkligen ingen vacker ritt men vi blev andra placerade ändå. Alltså inga högra procent den dagen.

Tävling på Veda i oktober. LB2 på 69% och vår första vinst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback