Söndag

Idag tog jag lite sovmorgon och sedan åkte jag och mamma till täby centrum och jag passade på att övningsköra både dit och hem vilket gick jättebra! I Täby köpte jag en jacka och vantar bara. Välbehövt kan jag ska!!
 
Har också hunnit med att baka idag! Hade tråkigt så fick för mig att baka något, chokladmuffins med hackad vit choklad och mandlar i och dem blev supergoda! Lite talang i köket kanske jag har ändå? ;)
 
Nu ikväll har jag redigerat bilder och rensat, tvättat och strykt mina ridkläder. Helt plötsligt har jag typ 200 ridstrumpor igen och massa ridbyxor, tröjor och fleecar? Gömde sig en del under min stora hög i garderoben haha...
 
Imorgon är det ny vecka och skola igen som vanligt. På kvällen teori med "mina" barn i nybörjargruppen och sen får vi se vad jag gör på kvällen!
 Passande bild... Men saknar sommaren något galet nu!! Hur härligt ser inte detta ut???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback