Vecka 8

Lite sen veckoplanering, men här är vad jag planerat ska göra resten av dagarna i veckan!
 
Måndag: Har teorikurs på körskolan igen mellan 17-19, sen ska jag direkt till Veda och tömma mitt skåp då det ska renoveras där nu!
Tisdag: 
Efter skolan åker jag med Linnea till stallet och ska rida Salza med Linneas hjälp från marken.

Onsdag: Jag fyller faktiskt 18 år! (hur sjukt?). Ska dock inte göra något större än att ha middag hemma med några gäster och sånt. Ingen ridning på Veda med andra ord.
Torsdag: Inget speciellt tror jag...
Fredag: Ingenting tror jag
Lördag: Rider ett dressyrpass på Salza. På kvällen ska vi fira mig med lite nya gäster.
Söndag: Jag och Linnea rider ut på Salza och Obi som vi får låna!



Kommentarer
Julia Forsbacka

Men whaaat?! Grattis!!! :D

Svar: Haha ja!! Tack! :D
ponnyboken.blogg.se

2016-02-24 @ 18:43:57 | http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback