Tisdag

Idag är jag återigen ledig från skolan vilket är superskönt!
Blir dock ingen "liggahemmaochgöraingenting-dag" utan vid 3 ska jag ha körlektion i Tibble! Lite spännande tycker jag ;) Direkt efter har jag lite bråttom så får typ kasta mig ut ur bilen och springa till en buss, får se om jag hinner den eller inte, men hoppas det. Åker direkt från körskolan till stallet och rider Salza. Ska prova Innova sadeln igen och trimma vidare på det vi gjorde igår.
 
Ska gå till tåget om typ 2 timmar så har en stund åt att bara vara hemma. Vi hörs senare ikväll om dagens ridpass, kanske är lika duktig idag som igår och visar dagens rid-fit, haha lite roligt ändå tycker jag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback