Tisdag

Idag efter skolan var jag återigen väldigt duktig och satt på körskolan med varm choklad (DEN ÄR SÅ JÄKLA GOD DÄR) och pluggade i mer än 1 h, sen hade jag körlektion och sen tog jag bussen hem. Har hunnit gå ut med hunden, äta middag och har nu gjort ett skoljobb där jag ska designa valfritt projekt, easy :) 
 
Imorgon är det onsdag = dressyrspecial. Linnea anmälde sig frivilligt att följa med då hon tycker att jag har för gamla bilder på bloggen, heheh det kan nog stämma. ;) Tror jag får rida Maestro och då får vi vässa till oss lite så det förhoppningsvis blir några bra bilder! Blir det några laddar jag såklart upp här!
Den här bilden har följt med i typ de senaste tre ridpassinläggen känns det som... dags för lite uppdatering ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback