Söndag

Idag är planerna att jag kl 10 ska vara hoppdomare i ponnycupen. Inget svårt jobb utan sitter bara som speaker och sköter protokollet och tiderna från rundorna.
Vid 12 kommer Linnea förbi och plockar upp mig där och så åker vi till stallet. Då blir det uteritt på Salza och Obi och det blir nog super!
När vi är klara i stallet tar jag tåget hem och sen ska jag städa, handla mat och fixa och vid 18-19 tiden någon gång kommer några tjejer från klassen hem till mig och äter middag!
Åh saknar ponnycupen på vita prinsesshästen Pandora♥ Helt otrolig ponny, fantastisk i både hoppning och dressyr för stora och små. Som högst red vi på 75% i ponnycupen!! Duktiga ponny 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback