Salza i färger

Hahah har provat att byta lite schabrak och färg på lindor i photoshop så här är några exempel:
 
Ljusblå- funkar men inget suuupersnyggt enligt mig!
 
Ljusgul- funkar också, ännu finare än blå tycker jag!
 
Mossgrönt - som jag ska skaffa fram till henne, tror verkligen det kommer vara snyggt. Färgerna är lite orättvisa på bilden men det kommer nog bli bra!
 
Plommonlila - trodde ej det skulle funka men tyckte faktiskt att hon var riktigt fin i det! Snyggt till både svarta och vita luddboots också! Kanske nästa färg att införskaffa? ;)
 
Orange - Jag tyckte denna var SÅ snygg med schabraket! Lindor tror jag dock inte lika mycket på men schabraket var fint på henne! Hoppas i verkligheten också haha!
 
Royalblå - Trodde denna skulle funka men tycker faktiskt inte att det blev så snyggt, för stark färg.
 
Vinröd- Röd på fux.. Blir jag strypt om jag säger att denna färg var fin på Salza? Tycker faktiskt det var helt okej! Salza är inte så orangefux utan nu lite mörkare och lite gråare toner så det kanske kan funka?
 
La på henne ett täcke också haha! Har dessutom redigerat bort Linnea från ryggen så att jag skulle få på täcket, ser dock ut som att hon står helt lös på en äng ;)
 
Tycker faktiskt hon passar i en hel del färger! Dags för lite mer än blå brun beige och grå nu! ;)



Kommentarer
Julia Forsbacka

Hon passade ju ändå bra i typ allt ;)

2016-02-17 @ 19:00:37 | http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback