På önskelistan

Snart fyller jag ju år och en sak jag har på min önskelista är en väska ifrån PS of Sweden, deras Grooming Bag i färgen Grå. Tänk va skönt att ha med sig en sån väska på tävling! Jag och Linnea har ingen väska eller något och när vi är på tävling och vandrar mellan framridning, banan, parkeringen osv bär vi på allvar typ på 1000 saker. Det är 4 par benskydd och två par boots under armen, spö, vattenflaskor, kamera och sånt..  Hur krångligt som helst och man tappar allt precis hela tiden.
 
Med en sån här väska vore det sjukt smidit att stoppa ner benskydd, boots, vattenflaskor, hästgodis, borstar, handdukar, kamera, spö och allt vad man behöver där i! Blir typ extra taggad på tävling bara för att få använda en sån här väska haha! Får jag ingen så beställer jag nog en själv!
 
Snygg tycker jag också att den är!
PS of Sweden Grooming bag, 599:-
Finns i fler färger! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback