Måndag

Idag gick jag i skolan till halv 3, därefter åkte jag och en kompis till täby, köpte varsin vaniljlatte(haha), sen tillbaka till skolan där vi satt i ett mysigt rum och pluggade i 1 h, hur duktiga?? Fick faktiskt en del gjort vilket kändes bra i själen haha, gick sen till bilskolan som ligger 5 min ifrån min skola, satte mig där med en varm choklad (mycket drycker idag) och pluggade i ytterligare 30 minuter, och därefter har jag varit på teorikurs i 2 timmar och hunnit dricka ännu en varm choklad...
 
Nu är jag btw anmäld till första tävlingen som blir LA3 i Stäket i april. Spännande! Nu börjar det kännas att det snart börjar igen, även fast det är ett bra tag kvar!
 
Imorgon har jag skola, ska sen sitta kvar igen och plugga då jag inte hinner hem i mellan skolan och bilskolan. Vid 4 har jag körlektion och sen ska jag hem.
Gammal bild- dagen innan vår första tävling (Vallentuna - aug), rider på banan kvällen innan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback