Måndag

Sent inlägg... Har gått i skolan och sen varit på körskolan som vanligt nu på måndagar. Därefter körde jag hem, till ICA, till Veda och hämtade grejjer, och hem igen. Har pluggat lite teori nu ikväll och inte gjort så mycket annat.
 
Imorgon efter skolan ska jag åka till Salza och rida med hjälp från Linnea. Får se utifrån dagsformen vad vi gör men tanken är lite LA-delar som vi ska slipa på :)
 
På tal på LA är jag nu anmäld till ännu en tävling som går i LA:3, första omgången av Div 2 som är på Söderby vilket är helt underbart skönt, så himla nära och typ 7 min till tävlingsplatsen med släp är inte så dåligt ;) Nu börjar ju snart tävlingssäsongen, ska bli såå kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback