Lördag

Idag har jag jobbat i stallet från 7-16 och det gick verkligen superbra! På morgonen var vi snabba med mockning, sopa rent i stallen och få ut hästarna i hagar och skrittmaskin samt få klart alla ca 50 höpåsar snabbt så vi hade en timma åt att gå runt och göra annat behövligt som man annars inte har tid med, sortera och fixa och städa lite extra här och där.
Även på eftermiddagen var vi snabba så vi hade tid över även då. När vi var klara gick jag ner till ridhuset där vi lottade hästar inför morgondagen, har glömt skriva att det är ridskolecup på Veda imorgon i dressyr haha.
 
Jag valde som vanligt sista numret haha... Hade typ Nougat Toffee Zimba och Candi att välja mellan och då valde jag Toffee som jag inte ridit på typ evigheter känns det som?!
 
Ska rida LA:1 och det är även första tävlingen på Toffee. Jag har bara btw ridit honom 4 gånger så det är ett litet wild-card typ, lite spännande ändå! ;)
 
Har inga förväntningar på några bra poäng men jag är lite taggad ändå mest för att jag tycker det är lite roligt att rida Toffee och det var länge sen, men sen får vi se hur det går!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback