18-års dag

Idag har jag fyllt hela 18 år! Hahah wow, har googlat idag på allt som händer när man fyller 18 så saker som jag får göra nu är bland annat ta körkort, rösta, handla på internet, köpa lotter, gå på krogen, gifta mig och åka i fängelse. Som ett helt nytt liv typ haha ;)
 
Har blivit lite firad i skolan och sen nu ikväll hemma också! Och såklart imorse när familjen kom och sjöng för mig och det var nog första gången på mina 18 år som jag faktiskt SOV när familjen kom in. Annars brukar man ju ligga och låtsas sova och sen när dem kommer ba POFF helt klarvaken, inte i år haha! Vaknade av att det var ett jäkla liv i mitt rum, undrade mest vad som hände först men sen kom jag ju på att jag fyller år haha!
 
Imorgon ska jag efter skolan åka med mamma till täby centrum och hööks och byta 3 av 3 presenter haha... Ett halsband som var lite för långt som vi ska byta kedja på och sen blev det fel "sort" på två andra prylar som vi får byta. Haha känner mig hemsk som byter alla 3 presenter men ingen av dem kommer jag kunna använda så då får man byta bara!
 
Har annars haft en bra dag, tänkte avsluta första dagen som 18-åring med att beställa en pryl på internet, vad kan det vara? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback