Salza

Igår var jag i stallet efter jag handlat. Linnea red Salza en stund och på slutet fick jag sitta upp också. Hon var rätt stark och tjaffsig och ryckte i handen vilket var henne inte likt. Red igenom programet(LB:3) en gång och hon var fortfarande stark så red det en gång till fast med graman. Då var hon bättre men inte helt 100 ändå. Men alltså, det brukar ALDRIG gå bra passet innan tävling så vi får hoppas hon är bra imorgon ;)

Ska snart till stallet igen, eller ja om typ 2 timmar. Vi ska lastträna lite eftersom hon var svårlastad förra tävlingen när vi skulle åka till tävlingsplatsen. Därefter ska hon kanske duschas av all skit hon rullat sig i under veckan haha, och all utrustning ska smörjas och fixas så det är klart imorgon.

Det är alltså tävling imorgon igen. Vi åker till Skånsta och rider en LB:3 kl 09:56 som det ser ut nu- dvs tidig tidig morgon i stallet. Vi måste vara i stallet innan kl 6 och vi får se hur jag kommer upp imorgon bitti.. Om jag gör det dvs.. Hur som helst på eftermiddagen vid 13:50 startar Linnea MSVC1 på henne!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback