Lördag

Imorse var jag i stallet vid halv 10. Började med att promenera en annan häst i stallet ca 30 min och sen tog jag in Salza & Caramelle och fixade klart henne lite snabbt och sen red jag ut i typ 40 minuter. Red lugnt eftersom hon tävlade igår så skrittade mest och travade några meter i låg form, bara lugnt arbete idag.
 
Sen när jag var färdig åkte jag direkt till Veda, åt lunch och sen jobbade jag i stallet 12:30-17:00 då jag sista timmen jobbade en timme extra och badade Santino och fixade hans grejjer då Malin ska tävla med honom imorgon. Förövrigt så gick jobbet bra!
 
Sen direkt hem, duscha och byta om och sen städa lite för sen kom massa massa gäster mamma bjudit hit, bla Hannas mamma så då tvingade jag hit Hanna också så jag har varit med henne hela kvällen ;)
 
Imorgon jobbar jag i stallet igen 7-16. Morgonen börjar med att bara fodra och sen börja knoppa och fixa Santino så han är klar vid 8:30, sen åker dem med honom så då släpper vi ut och mockar osv. Förhoppningsvis är vi klara vid 4 och då åker jag till Salza och rider. Vet ej helt upplägg än hur jag ska rida, vi får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback