Snart KM

Den 31 oktober är det klubbmästerskap på Veda och i våran klubb är KM också en maskeradtävling där dressyrpoängen slås ihop med poängen man får 1-10 i utklädnad, musikval och muta till domaren(haha). 
 
Jag ska såklart vara med i år, kommer tävla lektionshäst och rider LA:1an då. Vet typ vilka hästar jag kan tänka mig men har ju ett litet problem bara. Vet inte vad jag ska klä ut mig till!!!
 
Har några idéer men har ingen aning om hur jag ska kunna klä ut mig till dem. Har googlat efter tiips och inspo men inte hittat något... Man vill inte heller vara något någon annan redan har varit men efter 5 års maskeradtävling kan jag säga att nästan allt man kan komma på har någon redan klätt ut sig till. Aja, måste klura ut något att vara!
 
Här är bilder från förra året när jag klädde ut mig till turist. Solglasögon på mig och Toy och en hawaii-skjorta jag köpte i Mallorca hahah..

Har ni några tips om utklädnader tar jag mer än gärna emot dem ;)
 
Dessa låtar red jag till:
Denna till när jag red runt och upp på medellinjen och gjorde halt.
 
 Och denna under hela ritten.
 



Kommentarer
Killander

Spiderman!!! Spraya spindelnät på rumpan! Eller batman!! Spraya fladdermusloggan på rumpan!!! Eller sy ett ländtäcke!! Jag kan hjälpa till att sy! :D (inte bra på det, men det går att lösa) Och sen en öronhuva formad som batöron!!!! JAAAA

2015-10-08 @ 12:23:06
Amanda

Du kan klä ut dig till docka med en unicornhäst med horn i pannan elleren hippie

2015-10-08 @ 21:34:01
Anonym

Pokémon?? ;)

2015-10-09 @ 15:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback