Ridpass

I måndags var jag hos Salza direkt efter Veda och tanken var att jag skulle rida ut. Det blev dock mörkt så sjukt fort så jag vågade inte på mig att rida ut på någon längre runda utan jag skrittade fram och tillbaka till gården och sen skrittade jag på fältet mitt emot stallet så det lystes om lite granna där, joggade lite granna också i låg form men det var inget ansträngande alls.
gammal bild
 
Igår red jag lektion på Veda, red Nougat igen och den här gången var det lite jobbigare än sist. Han hade gått lektionen innan så han var lite seg och jobbig. Han var sjukt stark och stod emot jättemycket och jag jobbade på hela passet för att få honom att ge efter. Det blev mest att ibland gick bra men några meter senare drog han upp huvudet och började tjaffsa igen, så fick aldrig riktigt igenom honom. Men men, skitsamma.



Kommentarer
Rode

Åh vilken vacker bild! Och headern är ju bara helt magiskt fin. :)

Svar: Tack snälla! :)
ponnyboken.blogg.se

2015-10-14 @ 16:50:22 | http://rodegradin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback