Helgen

Igår jobbade jag i stallet 7-16 och det gick bra, vi blev klara i tid och hann med vad vi skulle. Därefter åkte jag hem och sen fick vi massa gäster som började åka hem vid 12 tiden och sen somnade jag i min lillebrors säng och blev väckt vid 1 tiden för att gå till mitt eget rum haha...
 
Idag åkte jag till Salza vid lunch tid och satt upp ungefär kl 12. Red i ca 40 min på åkern och galopperade ganska mycket. Hon var supersuperpigg och låg på rätt mycket så jag jobbade på att samla tillbaka henne och gjorde flera övergångar men även några enkla byten plus vanliga galoppombyten, och så lät jag henne också bara få galoppera på och ha lite roligt samtidigt ;)
 
För övrigt så var hon fin och mjuk, och väldigt pigg! :)

Åkte hem sen och nu ska jag packa och fixa lite inför resan och se vad jag har hemma och sånt, och sen råplugga matte.. Prov på tisdag och jag kan inte mycket kan jag säga..



Kommentarer
Isabelle

Låter som en bra helg!

2015-10-18 @ 16:09:15 | http://nouw.com/bellss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback