Morgondagen

Jobbade i stallet 7-16 idag som gick bra. Efter det byggde vi staket inför Ridskolecup Dressyr imorgon. Jag hann inte vara med på lottningen så Sofia drog nummerlapp åt mig och såklart drog hon nitlotten och tog sista numret. Då var alla mina val redan tagna och det var inte många kvar att välja på så det slutade med en yolo och jag tog Jim! 
Resultatmässigt har jag verkligen 0 förväntningar men det kommer ändå bli kul att tävla honom tycker jag! Det var ju faktiskt ett mål jag hade i början av året som jag iprincip tänkte att nä- skit i det- men nu så!

Rider LA:1 som sagt och vi får se hur han grejjar förvänd galopp och framförallt ryggningen, men det ska nog gå, som sagt mest taggad på att tillslut tävla honom för första gången!

Samling runt 9 imorgon och jag startar nog framåt 3-tiden kanske?

Ska försöka få lite bilder imorgon för det vore lite kul att ha ju!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback