Morgondagen

Imorgon är det först en kort dag i skolan. Sen ska jag direkt hem och bara vända för att åka till Salza. Ska förmodligen skritta ut en sväng om det inte skulle bli spöregn eller något.. Men tror det ska vara bra väder så då skrittar vi ut. När jag är klar i stallet ska jag hem, duscha och byta om och sen hämtar Linnea mig så åker vi till Friends!
 
Först är det mässan som har rea i en timme eller så så vi ska gå och kolla där inne! Sen börjar showen på kvällen med bla Prins Carl Philip-finalen(ponnyhoppning), en internationell hoppklass, körning med 4-spann, och sen shower med bla Lorenzo som är så himla häftigt att kolla på! Blir super tror jag!
 
bild från swedenhorseshow.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback