Lördag

Idag jobbade jag i stallet 7-11:30 trots öroninflammation som kom på natten och gjorde så jvla ont rent ut sagt!! Vaknade vid halv 1 på natten och sen låg jag uppe till 4 och kunde inte somna för det gjorde så ont. 4-6 sov jag alltså därefter så totalt ca 3 h sömn. Najs :)

Efter det åkte jag till Salza där jag fixade allt stalljobb och sen skrittade ut tillsammans med två andra i stallet. Red till gården men det var så sjukt halt så vi vände där och red hem istället. Pga all is och halkan så gick hon spänt och försiktigt hela vägen så gick in i ridhuset och skrittade på framåt på lång tygel så hon fick skritta vanligt en stund haha.

Imorgon ska jag till Veda och titta på tjejerna som rider Ponnycupen dressyr. Känns så konstigt att inte vara med längre, lite tråkigt är det ju. Men åker och hejjar ändå såklart på tjejerna som tävlar PC-dressyr för första gången! På morgonen är det hemmamatch och på eftermiddagen bortamatch, mot Ågesta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback