Helgen

-Igår red jag två ridpass som jag ska skriva om strax.
-Idag jobbade jag i stallet på Veda 7-11:30 och sen åkte jag till nästa stall och fixade stallsysslor och red två hästar, Salza och Zalmiac och det tog därför lite längre tid än vanligt, speciellt när den svarta valacken hade rullat sig i blötlera ;) Ska skriva om båda ridpassen i enskilt inlägg med.
 
Nu ska jag gå och lägga mig för att gå upp tidigt imorgon med. 8:30 ska jag vara på Veda och vid 9 ska jag rida ut med medhjälparna till kalaset en sväng, (hoppas hoppas inget regn kommer!!). Sen kl 11 är det kalas som jag ska hålla i och det är klart vid 13 så efter det åker jag hem och typ pluggar.. det har man ju glömt sedan några veckor tillbaka hur man gör :)
 
Ska skriva om ridpassen nu och sen sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback