Spännande vecka

Den här veckan kommer bli händelserik och väldigt väldigt spännande i helgen!
 
Måndag: Rider Salza. Intensivt dressyrpass då jag ska fokusera på galoppdelen ur MSVC1 och lite annat!
Tisdag: Ridning och stallvärdinna på Veda
Onsdag: Rider Salza. Ska jogga lite bara men tänkte bara rida igenom LB:1 inför söndag mest för min egen skull så jag lär mig programet. Inga större krav på henne men bara för att lära mig programet helt.
Torsdag: Inget stall och ingen häst så blir hemma och lär väl inte göra något alls ;)
Fredag: Dressyrspecial på Veda
Lördag: Linnéa och Salza ska debutera MSVC! Det är på Lotteräng så det är väldigt nära så då passar hon på såklart! Jag ska följa med och grooma. Hon startar vid 10 och vi lär vara hemma igen till 1 tiden så efter det ska jag förmodligen till Veda och rida programträning med PC-laget inför söndagen.
Söndag: PONNYCUPDRESSYRFINAL!!!!! Omg sååå spännande så jag dör! Vi kommer att möta Södertälje Ridklubb, precis samma lag som vi mötte finalen 2013- när vi vann ;) Tävlingen går på Väsby Ridklubb med start kl 14:00, kom och titta!! #detfinnsbaraguld
Nu kör vi



Kommentarer
Robex Lundgren

fina hästar

2015-05-18 @ 08:47:58 | http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback