Fredag

Börjar skolan 12:10 idag vilket är sjuuukt skönt! Ska bara dit och ha en lektion fram till 14:30 och sen slutar jag. Tog lite sovmorgon men har suttit uppe och pluggat och sånt vilket är skönt att göra på morgonen när man har tid över. Annars brukar mornarna se ut att vakna 30 minuter innan jag måste gå till tåget = hinner knappt klä på mig haha.
 
Hur som helst ikväll är det lektion på Veda. Vet inte riktigt vem jag får då jag bytt lite fram och tillbaka senaste gångerna. Antingen blir det Tip Top igen eller så byter jag. Var länge sen jag red Jim nu så vill rida honom helst men annars går det nog bra vilken som.
 
Den här helgen kommer bli såå himla spännande och rolig, lite nervös också! Kommer ett inlägg om helgens planer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback