Dag 16. Häst-test

Häst/Ponny: Häst! Större och mer krävande att rida häst!
Dressyr/Hoppning: Dressyr men jag älskar att hoppa! Vill säga båda men måste jag välja en så väljer jag dressyr
Fux/Brun/Black/Svart/Skäck/Skimmel: Fux och svart tror jag, vissa skimlar också om dem är lite gråa också!
Totilas/Valegro: Totilas är ju en dröm men har inte sett honom på länge och Valegro är skitfin så just nu skulle jag säga Valegro.
Uteritt/träningspass: Träningspass

Favorithästras: Ingen speciell
Favoritsyssla i stallet: Vet inte haha, ge den morötter
Favoritridlärare: Malin & Magnus Hamilton
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu: Jim, Cyklamen, Pandora, Salza

Hur många gånger har du blivit avslängd: Hm vet inte haha.. Minst 3 iaf
Hur många gånger har du ramlat av: Inte så jättemånga men en del. Har inte räknat precis haha
Har du ridit en hingst: Tror inte det
Har du ridit ett arabiskt fullblod/engelskt fullblod: Tror inte det haha
Har du någonsin blivit jagad av en häst: Hahah ja fast inte för att den va arg på mig eller ngt ;)
Har du varit med om en ridolycka: Ingen stor olycka, har väl bara gjort illa mig lite. Det har gått bra med både mig och häst alla "olyckor" så vet inte ens om jag kan kalla avramlingar och en omkullridning för olyckor. De är inga brutala precis

Vad har du för färg på dina ridbyxor: Marinblå, grå, beige, svart, vit
Har du ridstövlar eller ridskor: Båda
Andvänder du chaps: Nej
Vad har du för storlek på din ridhjälm: Hahaha 60... Men ska skydda mig själv och säga att den är en storlek för stor ;) Men köpte den för 2 år sen så det är ju lite sent att byta den nu. 
Hur högt har du hoppat: Inte 100% säker men mellan 110-120
Hur många priser har du sammanlagt: Om man räknar ihop medaljer, rosetter och pokaler så har jag 52.
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10: Själva stället, hästarna, personalen, omgivningen, folket, 10 utan tvekan. Men stallet som inte blivit renoverat ännu som det ska bli i sommar, borde blivit det för länge sen om kommunen hade prioriterat lite bättre haha. Men stallet och byggnaderna är gamla men räknar man bort det så 10!

Wreta där Salza står är en klar 9:a! Hade vi haft en utebana hade det varit 10!

Är hästar ditt liv: Typ ja haha
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar: Har lite småtavlor på hästar och sånt från tävlingar och liknande inramade, samt rosetterna och sånt så ja jag skulle säga att det syns. Om man får räkna med alla ridkläder som ligger utspridda över hela mitt golv så ser man definitivt!! :)

//Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback