What a guy

Gårdagens Anna träning gick superbra! Vi jobbade en del samling i galoppen men även mycket på att få igenom vänstersidan vilket vi tillslut fick. 
I galoppen gjorde vi mycket volter, runt fyrkantspåret och lägga fler 10 metersvolter längst långsidan, superbra när man försöker böja igenom sidorna. Vi gjorde även en bra del förvänd galopp men också mycket tempoväxlingar vilket gick som en dans!
I traven jobbade vi främst skolor. Öppnor och slutor på volt och sen ha kvar den böjningen ut på fyrkant spåret. Vi gjorde både raka och diagnola slutor som gick galant. Anna gav mig en övning där jag lägger en 10m volt i hörnet och sen går in i en diagonal sluta in mot mitten av långsidan, direkt när jag kommit ut går jag in i en öppna och rider den ner till hörnet där jag lägger ännu en 10m volt och sen börjar man bara om igen. 
Vi gjorde detta några gånger och det gick sjukt bra, Bailey gör jättefina skolor när han väl gör dem!
 
Jag är supernöjd över passet och Bailey var jättefin!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback