Veckan

MÅNDAG: Anna Dufva träning på Bailey, 3 veckor sen jag sist tränade för henne så det ska bli superkul!
TISDAG: Bailey vilar trooor jag
ONSDAG: Adam rider nog kanske dressyr på Bailey, annars rider kanske jag, haha ingen aning, dressyr blir det nog i alla fall ;)
TORSDAG: Adam hopptränar Bailey 
FREDAG: Jag rider dressyr på Bailey och därefter rider jag dressyrlektion på Veda
LÖRDAG: Bailey uteritt tror jag, vet inte vem som rider än
SÖNDAG: Antingen uteritt här och inte på lördag, en av dagarna ska hur som helst vara dressyr!
 
Som ni kanske märker är veckan väldigt oklar, inget är riktigt bestämt än, vi får väll ta det som det kommer antar jag ;)
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback