Plans 4 today

8.20-10.55
Skola. Jag har bara en lektion vilket är engelska. Lång, jobbig och tråkig lektion men det tar jag väll mig antagligen igenom haha ;) Vi är lediga på eftermiddagen så därför slutar jag direkt efter engelskan.
12.00 - ca 14.00
Kommer väll hem runt 12 och ska väll äta då och sitter nog med datorn en stund. Runt 2 åker jag till stallet.
ca 14.00 - ca 17.30
Är i stallet ensam och tar hand om bägge hästarna. Bailey ska jag rida lugnare dressyr på ute på utebanan. Jag mockar + packar hö även åt Queen. Hinner jag tar jag in henne och borstar osv.
17.30 - 19.00
Åker med mamma till Stockholm Ridsport. Det är ta 3 för 2 på schabrak och bägge hästarna är i behov av tävlingsschabrak i både hoppning och dressyr. Mamma har lovat Queen ett equiline... Nej men vi får se vad vi kommer hem med ;)
//Hedda
Jag är så himla glad att våra hästar alltid har funkat bra ihop. Kiwi och Queen var nääästan aldrig sura på varandra och varken Queen eller Kiwi har lätt att bli bästa vänner med andra hästar. Bailey och Queen är ännu bättre vänner. Queen kan sparka mot hästen bredvid som en galning men mot Bailey är det aldrig några problem, superskönt!



Kommentarer
Josefine ♔

Vilken härlig bild! :D

2015-03-25 @ 11:53:00 | http://jlandgrens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback