Pelle

Har fått en del frågor på senaste tiden angående Pelle så jag tänkte försöka svara så gott jag kan nu i detta inlägg.
Jag rider inte Pelle för tillfället och det är på grund av flera anledningar som jag inte riktigt vet vad jag vill eller ens får berätta just nu. 
Jag har även fått frågan om han är till salu vilket jag just nu inte har någon aning om faktiskt. Enda sen jag börjde rida honom har det varit snack om en försäljning och i samband med att jag slutade rida honom blev han officiellt till salu, dock var det senaste jag hörde att han inte är det längre så jag vet inte riktigt om jag ska vara ärlig.
Jag kommer antagligen inte rida honom mer i framtiden, i alla fall inte på samma sätt som jag gjorde tidigare. 
Jag gillar Pelle mycket och han är en supertrevlig häst, tråkigt att inte spendera lika mycket tid med honom som förr.
 
Meeen en lite rolig sak är att vi nu eventuellt har en annan häst på g, kommer inte berätta mer just nu men förhoppningsvis kommer vi att hjälpa till att rida den lite då och då!
//Hedda
Jag får väll helt enkelt ta och tacka fina Pellson för tiden med honom, vi hade en riktigt rolig tid tillsammans, speciellt under jullovet när han var min egna i 4 veckor. Pelle är en av de absolut snällaste hästarna jag mött och han har lärt mig massor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback