Nämen tjena

Igår blev uppdateringen inte den allra bästa tyvärr. Jag jobabde i stallet 7-16 vilket gick bra. När jag kom hem var det bara direkt in i duschen och sen göra mig iordning inför kvällen då vi fick gäster vilket var trevligt. 
 
Idag tog jag en lång sovmorgon, kollat över planeringen veckorna/månaderna framöver och jag kan säga att det knappt blir en enda ledig helgdag.. Antingen tävling eller jobb ;) Maj är som värst... Jag har flera REGIONALA starter, eehh hjälp?! Programmen är ju egentligen ingen skillnad på än lokalt men satan vad man blir hårdare bedömd än annars, motståndet brukar också bli en aning hårdare. Man måste upp dit förr eller senare i alla fall så det är väll bara att köra på. Jag tänkte aldrig på om det var lokalt eller regionalt när jag tävlade Kiwi men nu blir jag helt plötsligt livrädd av bara tanken. Behöver nog mer träning mentalt än fysiskt ;)
 
Idag ska jag och Bailey träna för Evelina. Vi får väll se vad som behöver slipas lite extra på men jag skulle gissa på att det blir mycket galopp och samling ;) När jag kommer hem ikväll blir det nog en del plugg. Hinner jag får ni lite uppdatering annars blir det imorgon, see yaa!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback