Min vecka

MÅNDAG: Bailey vilar, mamma fixar stallet på morgonen och jag pluggar inför matteprov hela kvällen
TISDAG: Bailey lätt joggas i ridhuset i kanske 20 till 30 minuter
ONSDAG: Bailey går dressyr i ridhuset 
TORSDAG: Lite oklart än men antagligen dressyr även här, kaanske uteritt om vi är i stallet innan det hunnit bli mörkt
FREDAG: Rider jag i ridhuset på torsdagen rider jag ut på fredagen, annars får han ridas ut på då istället
LÖRDAG: Bailey går nog kanske dressyr, får se om Adam är hemma tills dess eller om jag rider, har ingen aning när de kommer hem haha
SÖNDAG: Jag jobbar hela dagen i stallet på Veda och Adam ska iväg på hoppträning med Bailey för Åsa på Benhamra (??). 

Då Adam som sagt är bortrest denna vecka får jag lite egentid med Bailey, skönt och roligt att kunna trimma lite extra!
//Hedda



Kommentarer
Frida Horning

Låter härligt :)

2015-03-02 @ 22:38:17 | http://fridahorning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback