Lördag

Idag ska jag vara hemma och göra skolarbete och sen göra ingenting fram till 16.00 då jag ska va på Veda. Hästlottning och banbygge inför imorgon och efter det gå banan en extra gång och se till så hästen ser okej ut ;)
 
Imorgon är det som sagt Ridskolecup igen, den här gången i hoppning. Jag rider fortfarande LC men behöver en placering till för att gå upp till LB så vi får hoppas det går hela vägen imorgon haha.
 
Är hyffsat taggad men det roligaste ska ändå bli att hoppa igen. Haha jag hoppar ju rätt lite nu men tycker verkligen det är sjukt kul och jag hoppar som mest under tävlingar så man får passa på lixom haha.
 
Men vi hörs nog lite senare ikväll, om vilken häst jag ska tävla osv. ;)
//Carro
Alltså hilda <33 så himla rolig häst att hoppa, tror dock tyvärr inte att det blir henne imorgon då hon var dålig i tisdags och onsdag. Vet inte om hon gått något de andra dagarna men hoppas ju såklart att hon är bra igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback