Lite dött

Som ni märkt är det lite dött från min sida för tillfället. Min tidsinställda inlägg kommer ju upp men min liveuppdatering är inte riktigt den bästa. Jag känner väll mest att att jag prioriterar lite annat + att jag den senaste tiden känner jag att jag publicerar allt för mycket som ibland är grejer jag gärna håller för mig själv. Det blir lite som att varje liten detalj av mitt liv finns nerskrivet på den här bloggen, lite läskigt ibland haha.
Men men, jag ska väll försöka kika in här lite oftare ;) 
I fredags red jag lektion för Evelina och det har jag ju redan skrivit om, ni kan läsa om det HÄR . I lördags fick Bailey ridas ut och vi travade och galopperade lite på grusvägarna. I söndags fick han vila och det får han även idag. Han har kämpat riktigt bra de senaste veckorna så nu får han 3 dagar med bara uteritt och vila, toppen för både hans kropp och huvud. Resten av träningen denna vecka blir ganska lugn. Dressyr och ridning förstås men inget jättetungt. Adam är som sagt bortrest så Bailey hoppar ingenting denna vecka heller ;)
 
Jag har såååå många fina bilder efter detta sportlov, ca 1000 från tävlingen, ca 1000 ifrån Evelina träningen och ca 300 ifrån uteritten + en massa hagbilder. Alla ska rensas och en del ska redigeras. Jag kommer inte skynda ihjäl mig utan bilderna kommer upp som de kommer ;)
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback