Le plan för ikväll

Ikväll åker jag med upp till stallet och hjälper till lite, Adam ska hoppträna Bailey och Queen vilar helt och hållet. Jag ska dock mysa lite extra med henne och borsta osv såklart. 
Jag tänkte också ta med kameran och fota hoppträningen lite, alltid kul att göra lite annat än att bära bommar när det är hoppning ;) 
 
Imorse hade jag sovmorgon till 12 och jag brukar egentligen försöka gå upp runt 7 så jag kan göra en massa under morgonen men idag sov jag ut tills jag vaknade själv, hur skönt som helst verkligen. Vaknade dock sjuk vilket inte var lika trevligt tyvärr haha. 
Jaja, ni får uppdatering från min sida senare ikväll då jag antagligen börjar ladda upp lite bilder ifrån hoppträningen om ni vill se ;) 
//Hedda



Kommentarer
Anonym

Har du slutat rida Pelle?

2015-03-12 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback