Helgens planer

Fredag: Efter skolan ska jag hem och lite senare till Veda. Dressyrspecial och jag hoppas jag har Jim igen!
Lördag:
Jobbar i stallet med Jojjo och Adam mellan 7.00-16.00. Därefter ska jag, sofia och vilma bygga dressyrstaket och sen åker vi hem.
Söndag: Ska träna programridning på våra PC-ponnys inför semifinalen med PC-laget. Vi ska rida runt lunch så det blir lite sovmorgon. Sen som sagt träna och fixa hästarna, bygga bort staket osv och sen hem. Nu är vi superladdade inför semifinal så det blir några träningstillfällen innan det är dags för semi!
Ska bara vara hemma hela dagen fram till på kvällen då jag ska vidare till nästa stall. Ska kika på en häst och provrida den. Någon trodde att jag skulle skaffa egen häst men så är det inte ;) Ska ev bli medryttare på en häst så det är därför jag ska dit och prova!
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback