Fredag

Satan vad hemskt väder just nu, regn och iskallt, trodde det var dags för vår men föredrar nog vintern över denna skit.
Jaja, Bailey ska idag få ta det lite lugnt, han hopptränade igår med Adam och går en dressyrträning imorgon. Är det inte för dåligt väder så rider jag nog ut en stund. Bara skritt och lite chill ute på vägarna.
Efter Bailey åker jag vidare till nästa stall vilket är Veda. Dressyrlektion och vi får helt enkelt se vem jag får. Förra gången red jag Nougat och det skulle väll vara roligt att testa igen men vem vet, kanske får någon annan ;) 
 
Helgen för mig blir lugn, en dressyrlektion på Bailey under lördagen och söndagen är ännu oplanerad, antar att Adam rider om han kan. 
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback