Dagen förövrigt

Efter ridskolecupen åkte vi som sagt till hufvudsta och kollade ponnycupmatch i hoppning. Hufvudsta fick ett stopp och alla i vårt lag red felfritt så matchen blev oavgjord eftersom man räknar bort ett fel. Efter det åkte jag, Anna, Sofia och Hanna till Max och köpte lyxshake haha, sen till veda och bygga bana och sen var det hemmamatch mot hufvudsta.
 
Dessvärre hade vi lite otur med två nedslag och hufvudsta fick en uteslutning så dem förlorade tyvärr och gick inte vidare till semifinal vilket hade varit kul om de gjorde. De hade behövt rida oavgjort eller vinst för att gå vidare men de föll på målsnöret med 1 p från final. Men på't igen nästa år!
 
I dressyr däremot har vi snart semifinal och vi är suupertaggade! ;)
 
Nu måste jag träna på ett tal jag ska läsa upp imorgon i klassen. Det är inte ens klart än och jag måste träna in det och göra massa talmanus kort så aa, godnatt bloggen ;)
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback