Dag 6. Mina bra och dåliga sidor

Jag har ofta väldigt raka armar, måste böja på dem mycket mer!
Jag kan lätt bli irriterad på omgivningen vilket tyvärr kan gå ut över hästen vilket inte alls är bra
Jag sitter ofta väldigt snett i sadeln vilket förstör hela förvända galoppen 
Jag blir helt till sten när jag rider förvänd galopp, kan verkligen inte rida ordentligt utan åker bara med
Jag rider HEMSKA vägar, går inte ut i hörnen och sladdar hela tiden, katastrof verkligen, usch
Jag är väldigt svag i min vänstersida, kan inte ens rida med spöt i vänsterhanden, inte alls bra
 
Hahah lite svårare med de positiva sidorna... ;)
 
Jag har en ganska bra sits just nu och sitter stadigt i sadeln på de flesta hästar.
Jag är bra på att lägga bort skänkeln och bara använda den när det behövs
Jag tycker själv att jag är bra på att skritta + jogga fram och av hästarna så att det inte blir för kort uppvärmning
Jag är riktigt snabb i stallet när jag väl vill, är samtidigt nogrann och gillar inte att slarva
 
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback