Dag 20. Mitt tävlingsteam

På tävling har jag inte nåt direkt tävlingsteam utan jag har familjen + eventuellt nån kompis, har haft olika kompisar med mig så det är inte heller någon fast.
Men familjen är ju då mamma som alltid är med, har aldrig varit på tävling utan henne, pappa brukar följa med ibland och när pappa är med brukar han ta med sig Adam också. 
Om Clara är på samma tävling som jag brukar jag ibland få hjälp av hennes mamma Malin på framridningen osv men annars hjälper alltid mamma mig genom headset. 
Mamma är väll egentligen den som fixar mest kring tävlingen, förste hästskötare helt enkelt, pappa och Adam brukar rycka in om det behövs, annars är de bara en bra hejarklack och fotografer ;)
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback