Bilder från gårdagen

Igår tog jag som sagt med mig kameran till stallet och fotade massor så här kommer alla möjliga blandade bilder!
 
Borstade av Jim och sen tog jag hjälp av Wilja att hålla i honom när jag tänkte ta några snabba bilder på honom ute i solen. 1: Han gick ur solen hela tiden. 2: Han kunde inte stå still haha.
Blev bara typ 5 bilder, sen dog kamerans batteri och det var laddat igen när solen gått ner...
 
Här är också bilderna från när jag gjorde iordning honom. Tungan ut på 90% av bilderna haha
 
 Bailey snurrar och vrider alltid på sig i sin spilta haha, är man liten så funkar det ju ;)
 
Belfire och Santino stod länge med huvudena över sina boxar(båda är sjukt stora haha) och höll på med varandra. Fick några gulliga bilder!
 
Världens sötaste Chicco!!
 
Muscot var vacker haha
 
Kummin
 
Nova
 
Plopp
 
Toffee
 
Twist
 
Palomas sjukt gulliga, lurviga öra!
 
Caramelle
 
Peppar, cool cat ;)
 
Lite fina bilder på Veda!
 
Blev ett långt inlägg men när jag väl äntligen tar med kameran till stallet och det var så fint väder så får man väl visa bilderna man tog haha ;)
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback