Torsdag

Sovmorgon idag, började 11.45 vilket är superskönt. Har fotolektion och idrott idag så det är ganska chill. Efter skolan åker jag hem direkt, byter om och sen ska jag och mamma en sväng förbi MyOne och se om de finns några stövlar där för lagom pris, jag tänker inte köpa Hööksstövlarna igen. Deras högsta mått på höjden är typ 47, jag har 52 ;)
 
Hur som helst på kvällen ska jag till Veda och lotta hästar inför finalen på lördag. Är faktiskt väldigt osäker på vem jag vill rida men någon blir det och det får gå som det går känner jag. I hoppningen kan man ta lite vem som helst, jag kommer ändå att riva, haha när skämt åsido men hoppningen går väldigt ofta dåligt för mig nu för tiden förutom senaste 2 starterna. I dressyren är det lite svårare att välja dock men vi får se hur det blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback