Lördag

Jag lyckades byta bort förmiddagspasset i stallet i förhoppning om att vara frisk om jag fick sova "länge" och vila under förmiddagen. Vaknade vid 9 och mår väldigt mycket bättre än igår. Ingen feber eller huvudvärk, mest snuvig och hostar men inte mer än så, så jag åker till Veda i eftermiddag och jobbar i stallet 13-16 istället.
 
Direkt efter stallet ska jag till Salza. Fixa alla stallsysslor och sen ska jag rida ut är det tänkt om det inte börjar regna men det hoppas jag att det inte gör. Tar nog samma runda som sist, den är perfekt med bra vägar och det är ingen trafik eller asfalt så det känns tryggare än att rida på vägen.
 
När jag är hemma igen ska jag handla mat och sen kanske Hedda kommer hit och sover här, min familj har nämligen lämnat mig helt ensam hemma för att åka ut med båten... :)
 
Hur som helst så ska jag lägga upp bilderna från igår när jag red Salza som mamma fotade, därav inte så många och bra bilder men några blev det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback