Jobb + Salza

Jobbade i stallet mellan 7-16 som gick ganska bra faktiskt. Åkte direkt till Salza efteråt, mockade och fixade stallsysslor och tog sen in henne som idag stod vid grinden och väntade, hagkompisen var på tävling så hon var snäll att ta in haha.

Jag joggade i ca 30 min i ett ånghett ridhus. Salza var svettig efter 10 minuter, därför red jag inte särskillt länge. Mest basic jobb med trav och galopp. Avslutade med att skritta av henne utomhus. Imorgon ska det vara kallare så då ska jag rida ett ordentligt dressyrpass inne. Vi ska hitta flytet och takten i traven och träna vidare på samlingen i galoppen.



Kommentarer
Anonym

Hur hög är salza?

Svar: Ca 172-173 tror jag :)
ponnyboken.blogg.se

2015-06-14 @ 02:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback