Fredag

Bloggen har varit extremt tråkig den här veckan men det låter jag vara okej. Har inte orkat eller haft något att skriva om någon av dagarna och när jag kommit hem varje dag har jag bara duschat, ätit och gått och lagt mig.
 
Har ju jobbat i stallet måndag till torsdag den här veckan mellan 7-16 varje dag vilket såklart har tagit mycket på krafterna. Jag blev dessutom sjuk i onsdags med feber och ganska rejält förkyld men idag är jag hemma och vilar för att försöka bli lite frisk. Däremot ska jag ju till Salza i eftermiddag men jag tänkte bara jogga lugnt i ridhuset. Det behöver både hon och jag så det blir perfekt.
 
Imorgon om jag mår bra ska jag jobba i stallet igen men det lutar nog åt att jag inte gör det... Vi får se ;)
 
I onsdags tränade jag på Salza(trots att jag var sjuk) för Linnéa så ska skriva om det och visa lite bilder!
gammal bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback