Morgondagen

Imorgon blir det upp med tuppen för mig- haha läs för mig. Måste gå upp runt 9 tiden vilket är sjukt tidigt för mig om man jämför hur länge jag sovit senaste dagarna. Vänder ju helt på dygnet nu när man är ledig!!
 
Imorgon ska jag som sagt gå upp 9 för att vara i stallet 10. Beroende på om det regnar eller inte vet vi inte vad vi ska göra men om vädret är på våran sida så ska jag, Linnea, Salza och Zalmiac rida ut igen. Kommer nog vara blött i gräset oavsett så vi kan nog inte rida på någon äng den här gången, får hålla oss till grusvägar antar jag, så får vi hoppas att vi överlever utan någon trafikolycka pågrund av folk som inte visar någon som helst respekt mot hästar och ryttare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback