Mina ridhandskar...

400 kronor puts väck-
Mina relativt nya handskar från Roeckl är heeelt trasiga. Hål i alla fingertoppar på båda handskarna utom lillfingret. Har haft dem i kanske 4 månader eller så? Inte helt hundra men verkligen inte länge. Dessa handskar har alltid hållt jättebra men nu är hålen så stora att jag nästan får ut hela fingret ur dem?
 
Så trist, dem är ju inte billiga precis. Jag kan inte ha på mig dem heller för fingret åker ju ut ur handsken och sen lixom skär tyget runt fingret, eller ja tyget... Vad det nu är för material på dessa haha.
 
Aja supertrist och jag kan inte byta/få tillbaka pengar för dem som många sagt åt mig att fixa då jag inte har kvittot kvar. Aja. Köpte nya sånna fast svarta för inte så länge sen, men ändå, trist när dyra saker går sönder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback