Gårdagens hoppning

Igår hoppade vi som sagt lite med Salza! Lekte lite hoppryttare med hoppstövlar och utan handskar- dock för att jag inte hade några där- och det var svårt med svettiga händer haha ;) Jag red först och hon var heelt galet fin. Red på pelham'et och man behöver påriktigt inte göra någonting då. Hon blir sjukt fin verkligen. Det var tokvarmt dock och efter bara några minuter var hon helt genomsvettig men hade fortfarande ork.
 
Red fram lite i alla gångarter och sen började jag hoppa fram på ett lågt kryss åt båda hållen och efter det hoppade jag en liten "serie" på medellinjen med kryss, två galoppsprång, bom, två galoppsprång, oxer. Inga högre höjder utan mest bara lite skutt som var jättekul!
 
När jag hade ridit en stund bytte vi så Linnéa red henne. Hon var jätteduktig då med och tyckte nog det var kul att få hoppa lite!
 
Här är lite bilder också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback