Gårdagen

 Igår åkte jag till Hedda vid 12 och strax efter det åkte vi till Torsholma. Hjälpte henne med stallfix osv och sen red hon Bailey och jag fotade lite. När han var kvar red hon Fresia och även jag fick sitta upp på slutet och rida lite.
 
Efter stallet åkte vi hem till Hedda, på kvällen tog vi moppen till Veda och var lite i sommarhagen och kollade hur stallet ser ut nu. Alla vet nog inte men nu över sommaren renoveras alla stallen helt invändigt, kanske kan lägga upp bilder på hur det ser ut så småningom!
 
Sen hem igen och sov hos Hedda. Vi vaknade vid 10 idag och vid 12 åkte jag hem igen. Om typ 2 timmar ska jag ta moppen till Salza och göra iordning henne så hon är klar vid 18 då jag ska rida typ lektion för Linnéa! Nu SKA det gå bra! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback