Ännu en tävling

Nu är jag anmäld till ännu en tävling med Salza. Fredag den 28:e tror jag om jag inte minns helt fel så ska jag rida en LB:3 på Lotteräng, som ligger bara typ 5-10 minuter från stallet vilket är jättesmidigt! Klassen är runt 3 tiden om klassen blir full, annars blir det nog runt 4-6 tiden.
Dagen efter rider Linnea en LA:3 där så det blir tävling för Salza två dagar i rad, dock bara en klass om dagen.

Superkul tycker jag att få börja tävla henne nu! Vi kommer lära oss supermycket och såklart är det så himla kul att tävla!

Ska göra ett inlägg med alla tävlingar framöver vi tänkt åka på! Är faktiskt en hel del den här hösten. Vi får såklart se hur mycket Salza orkar men om det går bra så blir det gott om tävlingar! LB/LA rider jag och LA/MSVC rider Linnea.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback